Honlapunkon az Ön kényelme és a böngészési élmény fokozása céljából cookie-kat használunk, amelyhez Ön az oldalra történő belépéssel hozzájárul. További tudnivalókat az anonim cookie-król a honlapra történő belépés után az adatkezelési tájékoztatóban olvashat.

Termékek Menü

Kutyás képek a marketing anyagokban

Egy vállalkozás akkor válik sikeressé, ha kellően céltudatos és mindent elkövetnek annak érdekében, hogy felhívják magukra a figyelmet. Egy cégnek tisztában kell lennie azzal, hogy miként képes eredményesen prezentálni a brand-jét. Olyan megoldást szükséges választani, ami abszolút vonzza a tekintetet és maradandó élményt nyújt. A grafikai tervezésnél ügyeljünk a képek és a szöveg harmonikus kombinációjára.

A cégek sokszor vesznek részt kiállításokon, ahol szintén lehetőségük van magukat megismertetni a potenciális ügyfelekkel, vásárlókkal. Erre a célra kiváló lehet mondjuk egy roll-up, de kizárólag akkor, ha kellően kreatívan van elkészítve. Ma már általánosan elterjedt nézet, hogy biztos siker, ha valamilyen aranyos kisállat kerül a felületre, népszerűek például a kutyusok. Az állatok vonzzák a tekintetet, nem véletlen, hogy olyan cégek is promotálnak állattal, akik nem is velük kapcsolatos dolgokat forgalmaznak.

Van az a mondás is, ami szerint kutyákkal bármit el lehet adni, többek között szimbolizálják a hűséget, biztonságot, bátorságot, bizalmat és a szeretetet. Az viszont nem mindegy, hogy milyen fajta eb kerül a felületre, egy agár sokszor szimbolizálhatja a gyorsaságot, a kicsi ölebek pedig leginkább az érzelmekre gyakorolnak nagyobb hatást. A kutyaruhák további utakat nyitnak meg a kreatív fantázia számára. A négylábúak láttán a legtöbben pozitív dologra asszociálnak, így a termékek is szimpatikusabbá tehetőek. Kutatások is igazolják, hogy a hirdetésekben szereplő kutyák növelik a mondanivaló feldolgozásának mértékét.